onsdag 20 januari 2010

Ny Vecka!

I söndags var jag på inomhus träning i agility med Aqua,
Det gick bra, kul att äntligen komma igång med träningen så tidigt på året, vi var ca 10 personer med hundar så nu kan man lära mycket av varandra. Är ju nästan van vid att träna själv, så detta var jätte kul.

Sätter in en bild på Aqua från en tävling i Lysekil.

Efter träning kom min bror Johan ner till Lysekil och hämtade mig, för jag skulle hem till min familj i Strömstad å hälsa på.
Det var mysigt att komma hem, läge sedan hela familjen var tillsammans..

Jag å min syster spelade X-box å pratade gamla minnen, hann även med en shopping runda på Nordby, Godis butiken där är enorm, väl värt ett besök!

Aqua var ju med uppe i Strömstad, så Soda var hemma själv med Bobo å Max.
Men hon trivs så bra när hon får vara centrum, lilla Gumman!

Ja, det var det som hände i helgen, Nu har isen lagt sig. Så nu har vi börjat röja i skogen, det är en massa sly som ska bort.

Så nu sågas det för hela slanten, Vi får elda upp all sly för soptippen är bra öppen en dag i veckan, men inte mig emot, lite korvgrillning så är humöret på topp.

3 kommentarer:

  1. Ja du gumman...så härligt med korvgrillning :)

    Kul att ha dig hemma...längtar redan efter dig

    Puss

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Hejsan,(skriver om inl.precis samma,utan felstavn.förlåt)
    Åhh..lilla Soda,så fin hon är...Hon var min första kontakt med fam. O. för fyra år sedan, hon hittade upp i mitt knä med en enda gång:)

    Du har många järn i elden..men fixar det mesta..Kul att kunna förena nytta med nöje... röja sly...göra upp eld av den...och korvgrillning..
    Må bäst/

    SvaraRadera